Wednesday 19 September 2012

Nail Of The Day

Hello κοριτσάκια!!!

Έβαψα νυχάκια σήμερα πρωί πρωί και σας τα δείχνω!

Ξέρω, τα πετσάκια μουυυυ!! Βαριέμαι πολύ να τα φτιάξω όταν τα βάφω μόνη μου! Τα έβαψα πολύ βιαστικά και δεν έχω καθαρίσει και τα γύρω γύρω, βιαζόμουν να βγάλω φωτογραφία! Χεχε!!

Ήθελα απλώς να σας δείξω έναν αγαπημένο συνδυασμό που μου αρέσει πολύ να φοράω κυρίως χειμώνα! Απλώς μου είχε λείψει και είπα να το κάνω από τώρα!






Χρησιμοποίησα ένα απλό μαύρο βερνίκι της DESIR care (30) που ούτε ξέρω αν υπάρχει ακόμα αυτή η μάρκα, το έχω 50000 χρόνια, αλλά είναι το πιο μαύρο που έχω δει. Αυτό που βλέπετε είναι ένα χέρι.




Και στον παράμεσο έβαλα για βάση το μαύρο και από πάνω το Facets of Fuchsia (095) της Revlon.




Αυτά από μένα για τώρα!

Φιλάκια πολλά!!! 

No comments:

Post a Comment