Friday 22 June 2012

(mini) haul #3

Hello!!!

Τι κάνετε? Εγώ υποφέρω από τη ζέστη και δυστυχώς για μπανάκι δεν έχω προλάβει να πάω ακόμη!

Πήγα όμως μια βόλτα στα μαγαζιά και αγόρασα μερικά πραγματάκια!

Κατ' αρχάς ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω την BB cream της Garnier με ματ αποτέλεσμα. Την πήρα στην απόχρωση medium.



Την έχω φορέσει 2 φορές μέχρι στιγμής και μου άρεσε αρκετά! Νομίζω πως θα γίνει το απαραίτητο προϊόν του καλοκαιριού μου! Κατ'αρχάς δεν έχει καθόλου έντονο άρωμα (εως καθόλου άρωμα) κάτι που με ενοχλούσε στην προηγούμενη BB της Garnier και σίγουρα δεν είναι καθόλου λιπαρή. Δεν αφήνει καθόλου τη γυαλάδα της κλασσικής BB. Αντίθετα έχει ματ τελείωμα, περισσότερη κάλυψη στο δέρμα μου και μου έκανε εντύπωση ότι κράτησε σχεδόν όλη τη μέρα στο πρόσωπό μου. Και ξέρουμε όλοι πώς είναι αυτές οι μέρες... Μετά από λίγες ώρες, όπως είναι λογικό, είχα μια μικρή γυαλάδα στο Τ αλλά ως εκεί. Το μόνο που μου φάνηκε αρνητικό (αν και δε το έχω τσεκάρει εντελώς ακόμη) είναι ότι τη βρίσκω λιγότερο ενυδατική απ' όσο θα ήθελα.

Στην επόμενη αγορά τώρα...



Πήρα ένα από τα νέα μανό της L'oreal που δεν είχα δοκιμάσει ακόμα, το Color riche στο 208 - so chic pink. Στη φωτο δυστυχώς φαίνεται σχεδόν κόκκινο (γκρρρ, μου τη δίνει ο φωτισμός του σπιτιού μου!) αλλά είναι κοραλορόζ! Πήρα άλλη μια συσκευασία του αποσυμφορητικού gel Cellufight της Bioten. Η πρώτη μου τελείωνε και επειδή είμαι πλέον πεπεισμένη πως κάνει κάποια δουλειά πήρα να έχω backup. Και φυσικά το Body Butter που όλοι αγαπάμε και εμπιστευόμαστε: coconut body butter του Bodyshop.

Το 25% της MAC δε μπορούσε να με αφήσει αδιάφορη και έτσι πήρα και ένα κραγιονάκι που είχα βάλει στο μάτι..! Είναι το Lustering και εδώ το χρώμα φαίνεται κάπως καλύτερα απ' ό,τι το μανό πριν. Αν και πάλι δεν είναι τόσο έντονο φούξια. Γενικά είναι σχετικά sheer το χρωματάκι του αλλά μπορείς να το κάνεις και πιο opaque αν θες.. Το έχω λατρέψει, είναι τέλειο για καλοκαίρι με φυσικό τελείως μακιγιάζ!


Τέλος, έκανα ένα πέρασμα και από το φαρμακείο γιατί είχα λυσσάξει να πάρω το Caudalie beauty elixir για το οποίο τόσος χαμός γίνεται τελευταία! Πήρα τη συσκευασία των 30 ml για να το δοκιμάσω αρχικά και κόστιζε 10.90 ευρώ. Η κοπέλα στο φαρμακείο μου έδωσε και κάποια δειγματάκια (κι εγώ για κάποιο λόγο χαίρομαι πάρα πολύ με αυτά!). Μου έδωσε λοιπόν μια κρέμα ημέρας της Caudalie (Vinoperfect) με SPF 15, μια αντηλιακή (SPF 30) της Galenic και το Tinted Moisturizer της Caudalie σε μια μέτρια και σε μια σκούρα απόχρωση. 



Όσο για το Beauty Elixir, η μυρωδιά του είναι αρκετά έντονη, δε με τρελαίνει.. Για να σετάρω το μακιγιάζ μου μου φαίνεται αρκετά καλό (3 φορές το δοκίμασα). Όσο για τα αποτελέσματα στην επιδερμίδα μου προφανώς δεν έχω δει ακόμη κάτι. Το χρησιμοποιώ εδώ και τρεις μέρες σαν τονωτική λοσιόν πριν την ενυδατική μου και όποτε το θυμηθώ μέσα στη μέρα ψεκάζω το πρόσωπό μου. Είναι όντως αναζωογονητικό αλλά δε θα το ξανάπαιρνα αν το μόνο που κάνει είναι αυτό.. Οπότε.. Οψόμεθα! 

Αυτά από εμένα! Ελπίζω να σας άρεσε! Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτα!

Φιλιά!!!









4 comments:

  1. tin sigkekrimeni bb cream tin exw balei k egw sto mati...an k exw ena thema me tis apoxrwseis...to pathainw kathe fora akoma kai gia to foundation....alitheia eides veltiwsh me to gel???skeftomai na to parw gt exw akousei k alla kala logia!

    ReplyDelete
  2. Ειδα μια μικρη βελτιωση. Οχι θαυματα αλλα πιστευω πως σε συνδυασμο με λιγη ασκηση κ λιιιγη προσοχη στη διατροφη θα κανει διαφορα. Γενικα αισθανομαι πιο σφιχτη την περιοχη κ βέπω μια μικρη μειωση της κυτταριτιδας. Θα συνεχισω να την χρησιμοποιω και ελπιζω να δω κι αλλα!! :-)
    Τι θεμα εχεις με τις αποχρωσεις???

    ReplyDelete
  3. Και εγώ έχω το gel από την bioten αλλά γυμναστική ακόμα δεν ξεκίνησα.. Ευτυχώς εργάζομαι οπότε είμαι λιγάκι στο τρέξιμο και από το τίποτα κάτι είναι και αυτό :)
    Επίσης την νέα bb cream θα την δοκιμάσω γιατί από ότι είδα ταιριάζει περισσότερο στον τύπο της επιδερμίδας μου!!

    Είμαι η νέα σου follower!!
    Θα χαρώ πολύ να περάσεις και από το δικό μου blogaki..
    Φιλάκια
    Claire
    http://notebookofclaire.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Σε ευχαριστω πολυ!!
    Η bb cream θεωρω οτι ειναι πολυ καλη! Ελπιζω να μη σε απογοητευσει!!
    Η γυμναστικη ειναι ενα πονεμενο θεμα! Χαχα! Οπως και η διατροφη... Πολυ παραμελημενα! :P
    Φιλια!

    ReplyDelete