Wednesday 7 March 2012

Another (mini) haul!! #2

Γεια σας και πάλι!!!!

Άλλο ένα (mini) haul!!! 

Υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως αυτό θα είναι το τελευταίο για αρκετό καιρό από εδώ και πέρα γιατι η αλήθεια είναι ότι τελευταία το έχω παρακάνει... Χιχι!

Δε μπόρεσα να αντισταθώ τελικά και πήρα άλλα δύο 24 HR Color tattoos! Αυτή τη φορά πήρα το "On and on Bronze" και το"Endless Purple" (αντίστοιχα ονόματα για τα "Bad to the Bronze" και "Painted Purple"). Έτσι κι αλλιώς είναι αυτά που ήθελα περισσότερο και αφού είχε ακόμη εκείνη την προσφορά -4 ευρώ στο δεύτερο... :P


Στη συνέχεια, ένα διπλό μολύβι της Bourjois (Noir & Black), ένα ακόμη ρουζ της essence (secret-it girl) και το Nail polish thinner της Erre-due. Αρχικά είχα σκεφτεί να πάρω της Essie, αλλά άκουσα καλά πράγματα και για αυτό της Erre-due και είπα να του δώσω την ευκαιρία μιας και είναι και ελληνική εταιρία. Ελπίζω να μη με απογοητεύσει!


Στο stand της essence έδωσα ρέστα με τα βερνίκια! Τόσα καινούρια χρώματα και όλα τέλειαααα! ΟΚ, από ποιότητα και διάρκεια δεν είναι ό,τι καλύτερο προφανώς αλλά τόσο συχνά που αλλάζω χρώματα στα νύχια μου τελευταία, δε με απασχολεί και πολύ! Άσε που λετρεύω το μέγεθός τους μιας και ποτέ δεν έχω καταφέρει να τελειώσω βερνίκι νυχιών (εκτός από base και top coat). :D


Από αριστερά προς τα δεξιά:

-95  wanna be your sunshine

-46  wake up!

-98  walk on air

-93  c'est la vie

-91  glamorous life

-gel-look top coat

Τέλος, ένα αξεσουάρ που μου έφτιαξε τη διάθεση και νομίζω πως θα το φορέσω πολύ τώρα την άνοιξη, αυτό το βραχιολάκι!


Ελπίζω να σας άρεσαν! Καλή άνοιξη σε όλες!!! 

Φιλάκιαααα!!!

No comments:

Post a Comment